5.18.2011

mini hauls... and a no makeup day

Good afternoon beauties! So my son told me this morning that he wasn't feeling good so I kept him home from school today. He's feeling better now but he never wants to stay home from school...this is how I know he's telling the truth ;).... but really, it's kind of nice to have him home playing with his little sister. Anyway...the point of this story ((haha)) is that since he's stayed home and its a little yucky outside I've decided I'm going to go without any makeup today. This is usually extremely hard for me... Even if I'm just at home I have something on my face. Mascara, gloss, something....anything. I'm going to give my face a break and I think I might do this at least once a week. No matter how hard it is for me. So far my face feels so fresh...moisturized and I'm loving it... lets see how I feel in a few hours LOL!

I had a pretty busy weekend but of course I fit in some kind of shopping ;) I went to XXI for a quick pick me up and this is what I got....

All of these were under $5 and the feather one only cost $1.50!
I also got some polish from Target that I'm too lazy to take a pic of so...here is a pic I found online haha....
Mint Sorbet
Rose Run
I haven't tried the Mint Sorbet one but I have on the Rose Run and it's gorgeous! 

Also on a side note.... I want to do a giveaway when I reach 50 followers. I've seen a lot of people do it and I love the idea. Not sure what the giveaway will be but I'm excited. I really love and appreciate the love and support of everyone and even tho I'm new to this blog world...i feel so welcome. :) I'll keep you posted!

Have a gorgeous day!!!


 && ...K

8 comments:

  1. Those feather earring are pretty!

    ReplyDelete
  2. Thanks! Love your style...i'm following you now =)

    ReplyDelete
  3. those feather earring are to die for! (i have a feather obsession haha)

    feel free to check out my blog
    www.littlemissglamourous.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Love the earrings!! I do a makeup free day at least once a week. I hope your little guy is feeling better today!

    ReplyDelete
  5. i love those feather earings and that mint nail polish! I think Sally Hansen makes some of the best nail polishes on the market for it's price range.

    ReplyDelete
  6. oooooh! YAY! I LOVE those colors! what great finds! thanks so much for sharing them!

    -Heather from lifeofapasseri.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. cute
    http://mrsjuliajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Love accesories too! ;) !btw, join my sigma giveaway, I'll probably do another giveaway soon ;)

    ReplyDelete

tyfyt <3